Tuesday 3 March 2015

JIM1101A

Ok, first masuk kelas sangat lah rasa macam krik krik krek krek kruk kruk krok krok sebab tak jumpa kawan yang sekepala lagi. Cuma ada Ira sorang jelah, tapi lepas seminggu and budak penerapan dari Pra Dip masuk aku terkejut jugak lah bila jumpa kawan sekolah rendah aku yang dah bertahun tak jumpa. Berpeluk jugak lah aku dengan si Elyna tu hahaha. Masa haritu jugak kami ada sesi bergambar untuk kelas dan dari situ lah kami semua bertegur. Lepas seminggu nampak jugak lah semua semua punya perangai yang gila gila, yang memang sekepala dengan aku. Bak kata dalam cerita Laskar Pelang tu "kaya setan" hahaha.Perangai masing masing tak pernah tak happy kan hari aku, ada je benda nak buat aku punya hari hari bahagia ecehhhh! Tapi gentle lah aku cakap, bersyukur dapat classmate macam ni. Bak kata orang kami ni "united", sebab pergi sana sini bersama, dah macam satu family yang pergi rombongan meminang kalau nak pergi makan. Nak pergi makan sesama, buat kerja sesama, senang cerita banyak masa terluang dengan dorang ni. Tapi dalam kami ber "united" macam macam jugak yang terjadi, tipu lah kalau takda gaduh takda sentap sentap dengan kawan kan. Aku rasa paling bersalah sebab aku jenis yang kasar yang tak pandai nak jaga hati orang, so rasa macam banyak buat orang sakit hati kecewa terobek hati dengan aku. Sampai satu tahap kami kumpul ramai ramai untuk luahkan perasaan masing masing so dari situ semua terubat. Aku cuma taknak persahabatan aku dengan dorang sampai sekerat jalan je, kalau boleh nak sampai ke surgaaaaa. Aku bersyukur dan bahagia dapat kawan macam korang semua. Walaupun kelas lain tak suka dengan kelas kita, kita pedulikan apa orang kata sebab orang lain taktahu apa yang kita alami. Class A, Swekk!! Aku sayang JIM1101A :)

No comments:

Post a Comment